Επικοινωνία

Φόρμα Επικοινωνίας

Αν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για τα αποθηκευμένα προσωπικά σας στοιχεία βάση του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού GDPR (General Data Protection Regulation) που αφορά στον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των κατοίκων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μπορείτε να μας στείλετε mail.

    Επισκεπτήριο

    Ωράρια Επισκεπτηρίου

    Πρωί Απόγευμα
    Τρίτη 12:30-14:00 18:30-20:00
    Πέμπτη 12:30-14:00 18:30-20:00
    Κυριακή 12:30-14:00 18:30-20:00

    Προσωρινή αναστολή επισκεπτηρίου λόγω covid 19

    Συχνές Ερωτήσεις

    1Πραγματοποιείται άμεσα η εισαγωγή του υποψηφίου προς εισαγωγή στη Μονάδα;
    Συνήθως υπάρχει μικρή λίστα αναμονής. Ενημερώνεστε τηλεφωνικά από τη Διεύθυνση.
    2Τι περιλαμβάνει η περίθαλψη ενός τρόφιμου στο Ίδρυμα;
    Οι παροχές του Ιδρύματος πέρα της περιποίησης, καθαριότητας , φροντίδας κ.λ.π. περιλαμβάνει και τα εξής: σίτιση (πρωινό, γεύμα, απογευματινό, δείπνο), πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, πάνες, επίσκεψη παθολόγου σε τακτική βάση, επίσκεψη ψυχιάτρου-ορθοπεδικού-δερματολόγου σε μηνιαία βάση καθώς και εκτάκτως, ψυχολογική στήριξη από ψυχολόγο της Μονάδας, φυσικοθεραπεία καθημερινά.
    3Στην φροντίδα περιλαμβάνεται και η περιποίηση νυχιών και κουρέματος;
    Έρχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα εξιδεικευμένοι ποδολόγοι και κομμωτές για την επιμελημένη φροντίδα νυχιών και μαλλιών.
    4Τι προβλέπεται για το επισκεπτήριο;
    Λόγω συνθηκών Covid-19 και διακύμανσης της επικινδυνότητας είτε επιτρέπεται μία φορά την εβδομάδα είτε απαγορεύεται. Σε φυσιολογικές συνθήκες η πρόσβαση των συγγενών επιτρέπεται τρεις τρεις φορές την εβδομάδα. Δευτέρα, Πέμπτη και Κυριακή πρωί και απόγευμα.
    5Υπάρχει συσκευή τηλεφώνου στα δωμάτια ή κάποιος άλλος τρόπος επικοινωνίας λόγω απαγόρευσης του επισκεπτηρίου;
    Κάθε δωμάτιο έχει τη δική του τηλεφωνική συσκευή. Επίσης η ψυχολόγος της Μονάδας μπορεί να πραγματοποιήσει βιντεοκλήση με τους συγγενείς μία φορά την εβδομάδα.
    6Πώς σιτίζονται οι περιθαλπόμενοι;
    Η Μονάδα σιτίζεται με Catering ευρωπαϊκών προδιαγραφών με όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις.
    7Οι πάνες προμηθεύονται από τους συγγενείς;
    Είτε ο υποψήφιος περιθαλπόμενος χρησιμοποιεί κατά την εισαγωγή πάνα είτε θα χρειαστεί η χρήση της μελλοντικά καλύπτεται πλήρως από τη Μονάδα.
    8Ποιοι τύποι δωματίων υπάρχουν;
    Η Μονάδα διαθέτει δίκλινα και τρίκλινα δωμάτια.
    9Το πλύσιμο των ρούχων εντάσσεται μέσα στις παροχές;
    Το Ίδρυμα έχει τη φροντίδα κλινοσκεπασμάτων και πετσετών. Τα ρούχα των τροφίμων πλένονται από τους συγγενείς σε εβδομαδιαία βάση. Υπάρχει και η δυνατότητα καθαριστηρίου με ευθύνη και πάλι των συγγενών.
    10Αρκεί η αίτηση για να μπει ο υποψήφιος περιθαλπόμενος στη λίστα αναμονής;
    Για να προχωρήσει η Διεύθυνση στην πρωτοκόλληση και επομένως στη καταγραφή του υποψήφιου στη λίστα αναμονής δεν αρκεί μόνο η αίτηση. Θα πρέπει να κατατεθούν όλα τα δικαιολογητικά έγγραφα που αναφέρονται κατά την εισαγωγή.
    11Προβλέπεται Θεία Κοινωνία για τους τρόφιμους;
    Ο Ιερός Ναός του Αγίου Νικολάου Αρετσούς εξυπηρετεί τακτικά τις πνευματικές ανάγκες της Μονάδας. Στο εκκλησάκι του Ιδρύματος έχουμε τη δυνατότητα κάθε μήνα να τελούμε τη Θεία Λειτουργία και να κοινωνούν οι περιθαλπόμενοι.
    Επικοινωνήστε μαζί μας